Nieuwe ontmoetingsplaats Prinses Irenestraat Meerkerk

Binnenkort starten we met de realisatie van de nieuwe ontmoetingsplaats aan de Pr. Irenestraat te Meerkerk. Allereerst vinden er opruimwerkzaamheden plaats: de skatebaan wordt verwijderd en de speelrichting van het voetbalveld wordt gedraaid.

Daarna worden er nieuwe speeltoestellen geplaatst. We verwachten hiermee in de week van 17 juli klaar te zijn.

Nieuw asfalt

Na de zomervakantie wordt er vervolgens een nieuw asfalt pad aangebracht waar op geskatet gewandeld of geskelterd kan worden. In het plantseizoen, aan het einde van jaar wordt er ook nieuwe beplanting aangeplant.

Vergunningsaanvraag

Daarnaast loopt er op dit moment een vergunningsaanvraag voor het plaatsen van overdekte openbare ontmoetingsplaats. De aanvraag, het ontwerpbesluit en de bijbehorende stukken liggen vanaf 23 juni jl. zes weken ter inzage in het gemeentehuis in Meerkerk.

Klik op de foto voor een grotere weergave

Bron: www.zederik.nl